Με την Ηλεία να αποτελεί παρελθόν και την Α’ Αθηνών να μην τον ενθουσιάζει, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος εξετάζει την πιο τιμητική έξοδο από την ενεργό πολιτική, με το ψηφοδέλτιο Επικρατείας να βρίσκεται στο επίκεντρο των σεναρίων.
Σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη φάση της πολιτικής του πορείας βρίσκεται ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, καθώς όλα δείχνουν ότι ο κύκλος της υποψηφιότητάς του στην Ηλεία έχει πλέον κλείσει.
Έχοντας διαγράψει μια μακρά διαδρομή από τον Δήμο Αθηναίων μέχρι κορυφαία υπουργικά χαρτοφυλάκια και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο έμπειρος πολιτικός καλείται να αποφασίσει ποιο θα είναι το τελευταίο κεφάλαιο της δημόσιας παρουσίας του.
Παρότι κατά καιρούς ακούγεται έντονα το σενάριο της καθόδου του στην Α’ Αθηνών, άνθρωποι που γνωρίζουν τις σκέψεις του εκτιμούν ότι δεν επιθυμεί να επιστρέψει στην απαιτητική μάχη του σταυρού. Μια μακρά και εξαντλητική προεκλογική εκστρατεία στην πρωτεύουσα δεν φαίνεται να ταιριάζει στη φιλοσοφία με την οποία θέλει να ολοκληρώσει την πολιτική του διαδρομή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η επιλογή που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τον ίδιο είναι μια θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας. Μια τέτοια προοπτική θα του επέτρεπε να διατηρήσει ενεργό πολιτικό ρόλο με θεσμικό κύρος, χωρίς τις τοπικές αντιπαραθέσεις και τις εσωκομματικές ισορροπίες που συνοδεύουν μια εκλογική περιφέρεια.
Το αν η ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας θα επιλέξει τελικά να αξιοποιήσει την πολιτική εμπειρία του Δημήτρη Αβραμόπουλου μέσω του Επικρατείας, παραμένει ένα από τα ενδιαφέροντα παρασκήνια της επόμενης εκλογικής αναμέτρησης.
