Η Κατερίνα Παπουτσάκη υποδέχθηκε το καλοκαίρι με μια νέα ανάρτηση στο Instagram, ποζάροντας με πράσινο μπικίνι μέσα στη φύση και κερδίζοντας τα θετικά σχόλια των διαδικτυακών της φίλων.
Η Κατερίνα Παπουτσάκη μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της ακολούθους μια νέα καλοκαιρινή ανάρτηση στο Instagram, ανεβάζοντας φωτογραφίες στις οποίες ποζάρει με πράσινο μπικίνι.
Η αγαπημένη ηθοποιός, που δεν είναι η πρώτη φορά που δημοσιεύει στιγμές από την καθημερινότητά της στα social media, επέλεξε ένα φυσικό σκηνικό, με λουλούδια και καταπράσινα δέντρα, απολαμβάνοντας τη χαλαρή ατμόσφαιρα του καλοκαιριού.
Με χαμόγελο και ανεπιτήδευτη διάθεση, πόζαρε στον φωτογραφικό φακό, ενώ συνόδευσε τη δημοσίευσή της με τη λιτή αλλά απόλυτα καλοκαιρινή λεζάντα: «Καλοκαιρία».
Η ανάρτηση συγκέντρωσε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα εκατοντάδες likes και δεκάδες θετικά σχόλια από τους θαυμαστές της, οι οποίοι έσπευσαν να εκφράσουν τον θαυμασμό τους για τη φυσική της ομορφιά και την καλοκαιρινή της εμφάνιση.
Δείτε τις φωτογραφίες:



