Ένα από τα πιο ιστορικά ξενοδοχεία των Καλαβρύτων, το ξενοδοχείο «Helmos» πέρασε επίσημα στην ιδιοκτησία εταιρείας συμφερόντων του.
Μία ακόμη σημαντική επιχειρηματική κίνηση στην Αχαΐα πραγματοποιεί ο Μάριος Ηλιόπουλος, λίγες ημέρες μετά τις ανακοινώσεις για τη μεγάλη επένδυση που σχεδιάζει στο Αυτοκινητοδρόμιο της Χαλανδρίτσας.
Ο πρόεδρος της ΑΕΚ και εφοπλιστής συνδέει πλέον το όνομά του με ένα από τα πιο ιστορικά ξενοδοχεία των Καλαβρύτων, καθώς το ξενοδοχείο «Helmos» πέρασε επίσημα στην ιδιοκτησία εταιρείας συμφερόντων του.
Η εξέλιξη αυτή έχει προκαλέσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην τοπική κοινωνία, καθώς πολλοί εκτιμούν ότι η επένδυση μπορεί να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για τον τουρισμό των Καλαβρύτων, ενισχύοντας την εικόνα της περιοχής ως προορισμού για όλες τις εποχές του χρόνου.
Η νέα επένδυση μετά τη Χαλανδρίτσα
Η επιχειρηματική δραστηριότητα του Μάριου Ηλιόπουλου στην Αχαΐα φαίνεται να αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη δυναμική. Κατά την πρόσφατη παρουσία του στην Πάτρα, στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ΑΕΚ, είχε αποκαλύψει την πρόθεσή του να στηρίξει την υλοποίηση του Αυτοκινητοδρομίου Χαλανδρίτσας.
Πρόκειται για ένα έργο που, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ, αλλάζοντας τα δεδομένα για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την οικονομική ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας.
Η ιστορία του ξενοδοχείου «Helmos»
Το ιστορικό ξενοδοχείο βρίσκεται στην Πλατεία Ελευθερίας των Καλαβρύτων και αποτελεί σημείο αναφοράς για την περιοχή εδώ και περισσότερο από έναν αιώνα.
Κατασκευάστηκε το 1922 από τον μετέπειτα δήμαρχο Καλαβρύτων Τάκη Γεωργακόπουλο και από τότε λειτούργησε σχεδόν αδιάλειπτα ως ξενοδοχειακή μονάδα.
Η μοναδική διακοπή της λειτουργίας του σημειώθηκε σε ιστορικές περιόδους, όπως κατά τη διάρκεια της Γερμανικής Κατοχής, όταν στις 9 Δεκεμβρίου 1943 λεηλατήθηκε και πυρπολήθηκε από τα ναζιστικά στρατεύματα, λίγες ημέρες πριν από το Ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων.
Αργότερα, το ξενοδοχείο παρέμεινε κλειστό μόνο για τις ανάγκες της ανακατασκευής του τη δεκαετία του 1950 και της εκτεταμένης ανακαίνισης που πραγματοποιήθηκε την περίοδο 2004-2005.
Ένα διατηρητέο κτίριο με ξεχωριστή αξία
Η ιστορική και αρχιτεκτονική σημασία του κτιρίου έχει αναγνωριστεί επίσημα εδώ και δεκαετίες, καθώς από το 1989 έχει χαρακτηριστεί διατηρητέο ιστορικό κτίριο.
Η αλλαγή ιδιοκτησίας δημιουργεί πλέον προσδοκίες ότι το εμβληματικό Helmos θα αποκτήσει νέα δυναμική, συμβάλλοντας ακόμη περισσότερο στην τουριστική ανάπτυξη των Καλαβρύτων και της ευρύτερης περιοχής της Αχαΐας.
