Η Νέα Δημοκρατία στέλνει τον «Φραπέ» στον εισαγγελέα

20.11.2025

Για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Στον εισαγγελέα διαβιβάζει η Νέα Δημοκρατία την υπόθεση του Γιώργου Ξυλούρη, επονομαζόμενου και «Φραπέ» μετά την απόφασή του να μην εμφανιστεί ενώπιον της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής για τον ΟΠΕΚΕΠΕ.

Σύμφωνα με δήλωση των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας που μετέχουν στην Επιτροπή: «Η απόφαση του Γιώργου Ξυλούρη να μην προσέλθει στην Εξεταστική Επιτροπή τον φέρνει αντιμέτωπο με τις συνέπειες του νόμου.

Η Νέα Δημοκρατία θα διαβιβάσει άμεσα την υπόθεση στον Εισαγγελέα, προκειμένου να κινηθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες για τα περαιτέρω.

Η μη εμφάνισή του στην Επιτροπή δημιουργεί αντικειμενικά ένα κενό στην εξέταση της υπόθεσης, ωστόσο η Δικαιοσύνη είναι ο αρμόδιος θεσμός για να αξιολογήσει πλήρως τα διαθέσιμα στοιχεία.

Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία συνεχίζεται θεσμικά και με απόλυτο σεβασμό στους κανόνες, ανεξάρτητα από την επιλογή οποιουδήποτε προσώπου να μην παρουσιαστεί».

Don't Miss

«Ψευτοπατριώτες» και δεξιά πολυκατοικία: Η νέα στρατηγική Μητσοτάκη

Στοχευμένες παρεμβάσεις και σκληρή πολιτική ρητορική συνθέτουν τη στρατηγική του Μεγάρου Μαξίμου

«Καύσωνας» στα νέα γραφεία της ΔΕΕΠ, συμβολικός προάγγελος για τις εκλογές

Η αποπνικτική ατμόσφαιρα στα εγκαίνια, λόγω της έλλειψης κλιματισμού, προοιωνίζεται πολιτικά δύσκολες