Κλειδώνει το Συνέδριο της ΝΔ για Φθινόπωρο – Ποιος είναι φαβορί για νέος Γραμματέας

14.05.2025

Προς Νοέμβριο φαίνεται να «κλειδώνει» το Τακτικό Συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας, καθώς, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα προηγηθούν οι εσωκομματικές εκλογές μετά τη ΔΕΘ. Στόχος είναι η ανανέωση των οργάνων και η πολιτική επανεκκίνηση του κόμματος για τη δεύτερη κυβερνητική θητεία.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Political, στο παρασκήνιο της Πειραιώς, κυρίαρχο θέμα είναι η διαδοχή της Μαρίας Συρεγγέλα στη γραμματεία της Πολιτικής Επιτροπής. Φαβορί φέρεται ο Γιάννης Σμυρλής, σημερινός διευθυντής του κόμματος, που διαθέτει ισχυρά οργανωτικά εχέγγυα και δεν είναι βουλευτής – κάτι που προκρίνεται ως προτέρημα για το κομματικό μοντέλο που θέλει το Μαξίμου.

Στα σενάρια είχαν ακουστεί και τα ονόματα Παππά, Μακρή, Σκρέκα και Οικονόμου, ωστόσο όλα δείχνουν ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης επιθυμεί “καθαρή λύση”. Άλλωστε, μετά το «ναυάγιο Μηταράκη», η επιλογή θα γίνει αθόρυβα και με προσωπικά κριτήρια.

Don't Miss

«Ψευτοπατριώτες» και δεξιά πολυκατοικία: Η νέα στρατηγική Μητσοτάκη

Στοχευμένες παρεμβάσεις και σκληρή πολιτική ρητορική συνθέτουν τη στρατηγική του Μεγάρου Μαξίμου

«Καύσωνας» στα νέα γραφεία της ΔΕΕΠ, συμβολικός προάγγελος για τις εκλογές

Η αποπνικτική ατμόσφαιρα στα εγκαίνια, λόγω της έλλειψης κλιματισμού, προοιωνίζεται πολιτικά δύσκολες