Στις 11 Φεβρουαρίου στην Άγκυρα η συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογάν

05.02.2026

Η ανακοίνωση έγινε από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη – Μόνη διαφορά ανάμεσα σε Ελλάδα και Τουρκία η υφαλοκρηπίδα,  «ουδέποτε θα βάλουμε στο τραπέζι ζητήματα κυριαρχίας και κόκκινων γραμμών».

Την Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου θα γίνει η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στο πλαίσιο του 6ου  Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας – Τουρκίας, ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.  Το αναλυτικό πρόγραμμα και η ατζέντα θα ανακοινωθούν από το υπουργείο Εξωτερικών.

«Η Ελλάδα προσέρχεται με πίστη και αυτοπεποίθηση στον διάλογο, πάντοτε λαμβάνοντας υπόψη το Διεθνές Δίκαιο και χωρίς καμία απολύτως διάθεση υποχώρησης. Τονίζουμε, για μια ακόμη φορά, ότι με την Τουρκία έχουμε μια και μόνη διαφορά τον καθορισμό ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας και ότι ουδέποτε θα βάλουμε στο τραπέζι ζητήματα κυριαρχίας και κόκκινων γραμμών», τόνισε ο κ. Μαρινάκης.

Ερωτηθείς σχετικά, ξεκαθάρισε ότι το πλαίσιο είναι συγκεκριμένο και η μία και μόνη διαφορά, θα λυθεί στη βάση του διεθνούς δικαίου.  «Έχουμε αποδείξει ότι μέσα από τη συνολική εξωτερική πολιτική, η Ελλάδα έχει καταφέρει όσα δεν είχε καταφέρει τις προηγούμενες δεκαετίες», ανέφερε.

Don't Miss

«Ψευτοπατριώτες» και δεξιά πολυκατοικία: Η νέα στρατηγική Μητσοτάκη

Στοχευμένες παρεμβάσεις και σκληρή πολιτική ρητορική συνθέτουν τη στρατηγική του Μεγάρου Μαξίμου

Τσίπρας, Μητσοτάκης και Δένδιας: Το παρασκήνιο που φέρνει πολιτικές ανατροπές

Έντονες διεργασίες σε πολιτικό, επιχειρηματικό και μιντιακό επίπεδο διαμορφώνουν νέα δεδομένα. Οι